ett hjärta

För många några år sen så ägde jag ett hjärta. Jag ägde ett hjärta som egentligen inte var mitt. det. tillhörde. någon. annan. Hur kan det ens vara möjligt? Mitt hjärta som existerar i mig, som pumpar i mig är inte mitt(?) För många år sen, för att vara exakt började det 2005. Varje helg insåg jag att mitt hjärta hoppad ut ur min kropp. Det existerade inte i mig. Det var ju mitt hjärta(!) Varje helg så fann mitt hjärta sin sanna ägare.
Nu några år senare så har jag ett hjärta som inte tillhör mig. Jag har en annan ägare utav mitt hjärta. Samma person som för många år sen äger det nu.

Han med det stora H:et. Han som tar hand om det. han som ä l s k a r  det. han som gör allt för att det ska vara helt. han som offrar allt för det. allt för ett hjärta. ett helt vanligt hjärta. ett hjärta. mitt hjärta. mitt hjärta har inte bara ett namn. bo. bosse. prins. älskling. man. pumpkin. själ. mitt allt.

"jag och du hela vägen ut". du sa det för många år sen, men jag glömmer det aldrig. du har lovat. jag. och. du. hela. vägen. ut. det är så det ska vara, inget annat. jag ä l s k a r  dig.



jag och du genom åren, och fler ska det bli.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Bosse

jag och du hela vägen ut älskling...

2009-04-16 @ 23:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0