en härlig fredag

solen skiner lite sådär smått fortfarande, och om en kvart ska jag vara ute ifrån huset. jag och mitt hjärta ska grilla ikväll, ska bli hur mysigt som helst.
Med filt, vin, kött och trädgård kan det bli bättre? men kan inte vara uppe för länge för imorgon är det dags för jobb. Som tur är så börjar jag inte så himla tidigt utan börjar klockan 11.

nej nu ska jag åka iväg. men vi hörs imorgon, ska nog ta med mig kameran! Puss!


den här vill jag ha! hur tjusig som helst ju :)
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

heeej :) kan du inte ladda upp bilder på vad du shoppade i thailand?

puss och kram

2009-04-17 @ 20:31:48
Postat av: nosh

hej anonym!



ja jag ska se till att jag gör det till imorgon!

kram!

2009-04-18 @ 17:24:19
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0