den där drömmen

Ni vet den där drömmen som man drömmer om, varje natt(+ dag). Den där drömmen man längtar efter att få slå i uppfyllelse? Jag har en sån dröm. Jag har en dröm som jag drömmer om varje dag. En dröm jag blir påmind om oavsett vad jag gör. Den förföljer mig, kryper in i tankarna när allt är som värst. Drömmen finns även där när man är som lyckligast. Jag blir helt till mig bara jag tänker på det, jag får gåshud bara utav tanken. Den gör mig alldeles varm inombrods. Jag vet inte genom fakta hur det känns, hur det smakar, hur det verkligen är. Men i mitt huvud så har jag vetat allt det där sedan jag har varit en liten skitunge. Det allra sjukaste är att jag till och med tror att jag vet hur det smakar, hur det känns om mitt skinn.

Nu måste ni vara sugna på vad min dröm är va?

De närmaste vet vad min absolut största dröm är, men ni som inte vet kan inte ni försöka gissa till er vad min absolut största dröm är? Skulle varit jätte kul ifall ni hade försökt lista ut vad det är med hjälp av min lilla text om min dröm där ovan.


Puss

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Vanessa

haha tack gumman desamma ;) jobbar du på adidas store??? lylloooo dig!!!



2009-04-22 @ 23:45:04
URL: http://missdevine.blogg.se/
Postat av: Warsaan

IM TOO KIND TO THE PEOPLE I LOVE <3 AND UR ONE OF THEM :D

2009-04-23 @ 19:35:38
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/
Postat av: Warsaan

TELL ME TELL ME!! vad e din dröm??? :O :D e så nyfiken

2009-04-23 @ 19:38:03
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0