åttonde april tvåtusennio

idag är inte vilken dag som helst, utan det är min och bosses dag. Min och min prins dag. För två år sen så stal han mitt hjärta, på ett sätt att jag visste att jag aldrig skulle bli dess ägare igen. På ett eller annat sätt kommer det alltid att tillhöra honom. Jag har aldrig älskat någon på det här sättet, jag är fortfarande nykär och helt galen i honom.

det bästa med dig är att oavsett vad det handlar om så står du vid min sida, håller min hand och går igenom allt. Du är inte bara min pojkvän utan min vän, min bästa vän. Vet inte vad jag skulle ta mig till  utan dig, tack för att du alltid finns där. Även ifall det skulle vara flera mil ifrån oss så är du där som om du vore bredvid mig. Du är det bästa i mig.

Älskade hjärtat, fan att jag inte är hemma och att jag inte kan få ligga i din famn just i denna sekund. Jag saknar dig så jäkla mycket.

8/4-07, jag kommer aldrig glömma bort detta datum, det är inristad i mig föralltid. Jag vill alltid vara med dig, det finns ingen som kan fullborda mig så som du gör. Jag och du hela vägen ut

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0