"ta hand om nosha" dagen!

hej på er!

Det ska alltid krångla sig här med bloggen , men nu är det löst tack och lov!
Idag mina söta läsaren så är det "ta hand om nosha" dagen, och jag blir så varm när det finns en så mysig dag som att bara ta hand om mig. Vad ska man göra när man har världens sötaste pojkvän som vill bara ta hand om en?

Vänner, jag har fått halsfluss och det inte roligt alls. Jag kunde inte säga ett ljud idag under lektionerna (!) som tur var så sluta jag 11, så jag åkte direkt hem för att sova, och jag vaknade för inte så länge sen. skööönt .. men nu ska jag kolla på one tree hill för sist så sket jag på mig och nu hoppas jag att det blev något fel sist och att det dom sa inte stämde, annars vet jag inte vad jag gör.

Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: savanah

härligt :D!

2008-09-16 @ 16:46:11
URL: http://savanah.blogg.se/
Postat av: liene

Tack så mycket, glad att höra:D



Man kommer nog aldrig sluta klaga på blogg.se, det krånglar ju gämt.

Och lät inte kul med halsfluss, hoppas du blir kry snart.

2008-09-16 @ 17:08:32
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0