söndags-höst-mys dag

Jag ser såå fram emot höst och vintern, måste bara vänta in studiebidrag och lön (när jag väl får den) så kan jag få gå ut och shoppa en massa mysiga koftor och knähöga mysiga stickade strumpor.
Det var mysigt och träffa Natta, prata om en hel del vilket var skönt. Ibland är det bara så jäkla skönt att få hjärtat lättad, bara genom att kanske inte direkt prata utan på andra sätt.
men nu ska jag leta efter stickade koftor som jag ska drömma efter att få mysa i!
Åh höst, snart är du här på riktigt!


Ciao så länge!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: sandra

sv; jaa, crazy! well, so do i, love 'em :D

2008-09-07 @ 20:23:39
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0