so true..



den här låten är galet bra, jag kan inte ens förklara hur bra den är. Ingen artist förutom Beyonce själv kan sjunga den på det sätt hon gör. Alltså känns som om hon sjunger just det jag tänker. För det är så sant biten hon sjunger "I can't do this thing called life without you here with me" För hur skulle jag någonsin ta mig till väga utan honom? Inte bara honom som min pojkvän utan honom som min bästa vän, hur skulle jag klarat det? Ingen kommer att förstå mig, man måste vara i mina skor för att få känna det här. En känsla som jag vet att ingen annan än mig kommer att få honom. Även ifall vi skulle gå en annan väg här i livet så vet jag att han kommer aldrig att kunna känna något såhär starkt med någon annan. jag kommer att älska dig älskling så länge du låter mig älska dig. du är min skyddsängel som räddar mig om och om igen för att jag inte dåligt ska hända mig. du är alltid där, och jag kommer aldrig att kunna tacka dig nog för alla gånger du har ställt upp för mig. Jag och du hela vägen ut, min fina och enda prins. 

"Baby, I love you, you are my life
My happiest moments weren't complete if you weren't by my side
You're my relation and connection to the sun
With you next to me, there's no darkness I can't overcome
You are my raindrops, I am the seed
With you and God who's my sunlight I'm blooming, grown so beautifully
Baby I'm so proud, proud to be your girl
You make the confusion go all away from this cold and misty world
"
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Evelina

Jättefin text :)

2008-09-08 @ 05:57:49
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: AISSA

Så har jag alltid gjort :P

Hur har helgen varit då?

2008-09-08 @ 08:38:37
URL: http://stellars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0