out of nowhere

hej på er!

Alltså jag blir så glad att fler och fler hittar hit, välkomna! Man kanske ska ta och starta en lite "frågestund", är det något som ni kanske skulle vilja? Kommentera gärna, så man vet så kan vi ju bestämma det är ju då för er jag gör det.

Ni måste hålla med mig men gud va snabbt den här veckan gick, känns som om det var helg nyss. Det går väl snabbt när man har en massa plugg och gräver ner sig i det, man har ju ingen koll på dagarna heller!

Den här helgen är nästa lika späckad som förra med lika mycket plugg som förra, blä! Men ikväll så blir det tydligen bio!
Min söta prins ska tydligen bjuda mig, så vi får se vad det blir för film ikväll. Ska först plugga lite och försöka ta mig till hans fotbolls match på torvalla, och sen beger vi oss mot stan.

Vilken ska man ta och se egentligen? Vill verkligen se båda men vilken blir bäst, det får vi se!
Vad gör ni ikväll?

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0