leave me alone!

Godmorgon.

De flesta av er är nog i skolan nu, medans jag är hemma med fortfarande svullna ögon.
Ni anar inte hur jobbigt det är att se sig själv sådär hela tiden. Så nu har jag strejkat med att inte gå till spegeln 24/7 och kolla ifall det har gått ner, jag känner ifall det går ner eller inte.
Alltså jag undrar ifall någon utav er någonsin blivit sådär. fåt svullna ögon för ingenting, det kom från ingenstans.
I början kändes det som om det var "morgon-ögon" men så svullna har dom aldrig varit och när jag märkte att det inte gick bort alls så blev jag lite rädd. Och nu tre dagar efter fortfarande kvar.
Vill att det ska bort nu!

Det värsta är ju att bosse och jag skulle göra något speciellt till imorgon och jag ser fortfarande ut som ett monster med pingisbollar till ögon. Det är bäst för mig  att det är borta till imorgon får ifall det skulle bli utgång och vi skulle äta på restaurang så kommer jag nog att jag-vet-inte-vad med mig själv. Jag har inte vistas ute sen det här har invaderat mig.

Usch, hoppas jag blir bättre snart, jag bara måste bli bättre snart!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Epa und Rolf Solution

Ge majj loft

2008-09-04 @ 14:05:02
URL: http://huggsexa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Otroligt läckra skor!!!:D

2008-09-05 @ 01:21:05
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: anna

hehe inte kul

2008-09-05 @ 14:19:55
URL: http://annsaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0