we all need it sometimes

Hej på er!

Ni anar inte vad jag har varit med om idag.
Jag fick igår också men idag var den värst, jag fick en äcklig allergichock.
Med det menar jag att jag fick som stora bölder över hela kroppen, och var helt röd.

Så mamma det första hon gör är att jag mig en alldeles för stor dos utav allergimedicin och i den finns sömmedel. ja ni kan ju gissa själva? Efter max 5-10 min jag svalde medicinen så svimmar jag, och helt plötsligt slår pappa mig på kinden och är rädd och tror att jag kommer att dö.
För jag var tydligen helt vit och mina ögon hade rullat bakåt, skit äckligt. Sen så har jag varit skit seg.

Mami ville cheer me up, och då stack vi till kista c för att shoppa lite. Underkläder gör oss alla gott, iaf oss tjejer.
Jag fick tag på två par sett, perfekt till solbrännan!

det orange/röda settet ; bh = 129;- hotpants = 59,90;-
det vita settet; bh = 159;-, string = 49,90;- och juste allt är ifrån h&m.
image449



















Ja, det var allt för idag! Imorgon så ska jag upp pretty early, tyvärr, så jag måste hopp in i säng fastän jag ej kommer att somna. Kommer nog ringa och stalka beccs i telen som har en massa rolig-saker att berätta. Dont you beccs? ;) haha

Puss och godnatt!
Dagens outfit (imorgon) är jag lite smått förälskad i. den är liksom so Nosh!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

STALKA MEJ DÅ :( ?!

fett fina underkläder btw :D

2008-05-04 @ 23:01:18
Postat av: nathalie

hihi din härmis! De vita underkläderna har jag också =) sjukt snygga, sjukt bekväma! PUSS

2008-05-05 @ 13:25:15
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: jooy

åh, she reallt has!! i promise you. saknar dig nosha!

2008-05-05 @ 18:36:10
Postat av: nosh

Beccs ; haha men det har jag redan gjort ju! idag meed faktiskt!

Joy; No shit! Hon läckte ut allting igår den lilla sötis skitungen. haha. Hoppas du inte också har för då kommer jag att lista ut det med! haha :D be aware!

miss you guys!

2008-05-05 @ 20:51:55
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0