tripp trapp

Hej på er alla läsare!image463
Solen är underbar, dont you think?
Igår så trippa jag såhär till skolan, tänkte inte alls på att solen skulle bli så varm så snacka om att jag dog med dom där strumpisarna.

Igår efter skolan så var jag hela dag och kvällen med älskling!
Vi stack först till Josefina (utebar) men där var det proppfullt så vi promenerade istället vid strandvägen med glass i handen.
och mot kvällen så stack vi hem för att grilla, mums! Jag undrar verkligen, hur många är det som inte gillar grillad mat? Det är liksom omöjligt, eller?

Outfit!
Tunika, åhlens city
skärp, veramoda
kjol, gosh jag har glömt men den finns säkert på veramoda för det är only.
armband, divided
väska, Marc O' Polo
skor, puma









ps endast 8 dagar kvar!
10 11 12 13 14 15 16 17 18
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

du är fin tjejen min!

2008-05-10 @ 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0