shopping do you good

Godnatt på er egentligen!

Har inte bloggat för jag har varit med familjen, mors dag idag ju!
men jag har shoppat en hel del. En klänning som jag kommer att ha till skolavslutningen, ett par pumps. en skjort-liknande tröja, en randig långärmad tröja.
Allt detta får ni se imorgon om jag inte glömmer. Ska lägga ut bilder också på vad jag köpte ifrån italien :)
Är så tråkig nyligen men jag måste verkligen plugga, ni anar inte så mycket jag har pluggat, känns som att det är de enda jag snackar om här. Sorry (?) men det är ju fortfarande min blogg, och jag skriver det jag vill så, så om ni vill så läs gärna annars, ja du, hejdå?

Nej nu ska jag sova, grattis till alla mammor idag förestän. haha lite sen men what the heck! :)

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0