p.s

ja, p.s bilderna kommer in imorgon. för att jag inte hitta kamera-sladden.

"Jag tackar nej till ett läsår i USA, och önskar att få åka hösttermin 2009. För att det skulle passa mig mycket bättre. Jag är väldigt ledsen ifall det blir komplikationer, men jag har mina anledningar till mitt svar. Dels för att jag inte känner mig riktigt mogen än, för att jag har svårt att släppa mina nära och kära i ett år. Men jag kan garantera er att hösttermin 2009 så kommer jag att vara er bästa elev! Jag hoppas verkligen att ni ger mig ett erbjudande till nästa år istället, och om inte det så kommer jag istället söka till universitet. Vi kanske ses i USA hösttermin 2009 eller kanske något år efter det?!
Men tack så hemskt mycket för erbjudandet men jag måste tyvärr tacka nej.
M.v.h Anosha Seyed."

- I just can't leave you?
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0