nosh tips

Hej igen.
Jag lyckas tydligen inte gå bort härifrån, men jag vill bara tipsa om den här filmen.
"Things we lost in the fire" - en riktigt bra film.


"Audrey förlorar sin man och står plötsligt ensam med två barn. I sin förtvivlan vänder hon sig till makens barndomsvän, Jerry, som oväntat tackar ja till Audreys vädjan om stöd och flyttar in hos henne och barnen. Men det är två trasiga själar som möts, och deras sköra vänskap sätts hela tiden på prov, ändå hittar de tillsammans en väg att gå vidare." - ifrån Sf.se
image488






p.s detta var samma film som jag och B såg i söndags! :)










Verkligen en film att titta på. så check it out!
Nu går jag ifrån datan för att plugga vidare med ekologin, kan det bli värre? åhhh ...


KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0