mys!

Idag har jag bara myst igenom dagen och jag ska fortsätta att mysa, fast nu med min sötis mamma som anstränger sig så sjukt mycket för att jag ska få sommarjobb.
Var på jobb intervju idag det gick jätte bra, de sa att dom skulle ringa under sommaren. ska lämna in mitt cv imorgon för två ställen, vart säger jag imorgon. Säger bara att de ville att jag skulle göra det så fort som möjligt. Hoppas jag får, watch out jag kommer att bli tjockis i sånna fall. haha.
 (jag tillsammans med mitt hjärta)
plus att jag saknar min älskling till prins som är nu i karlstad och ska spela fotboll, din skitunge som lämnar mig här hemma!
Puss på er !

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0