love it

Hej på er!
Det var ju tänkt att jag skulle plugga matte idag men sen kom ju en skitunge som skulle leka med mig, och inte kan jag säga nej till henne.
Det bara går inte. Haha, nej men jag lekte/leker med Niocko nu istället.
Matte får komma imorgon och måndag, tisdag också! :)
Men sen så kom ju moster och ville att vi skulle belöna henne för hon har släppt taget om nappen.
Så vi stack till Br i centrum och köpte något tv spel (plug in?)
Men men, och sen så kolla vi runt lite också, och då fick jag det här linnet. Gulligt!
image440








Perfekt till våren nu ju, men tro mig den kommer att komma på mig till och med under sommaren någon gång :) .
98;- ifrån h&m.

och juste, jag måste visa er ett tips som niocko vill tipsa er om. Hon är modemedveten. haha, så söt!



















KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: BECCS

HIMLA FINT LINNE BABY

2008-05-03 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0