juste!

Vet ni vad jag kom på?
det är just i de här lägen man inser vilka som är där för en, vilka som verkligen bryr sig om en.
Och vetu? Man kan ha varit vän med någon 5-10 år men när människan struntar fullständigt i hur du mår så ska jag berätta för er att den vänskapen betyder noll inte ens noll utan mer som skit.
Jag är glad ändå att det här hände för nu vet jag som sagt vem jag ska ha vid min sida och vilka jag ska strunta i fullständigt.
Som sagt det är nu jag inser hur falsk en vänskap kan visa sig vara. Riktigt äckligt är det, så nej dåligt helt enkelt.
jag var bara få ur det.


Och vet ni vad, ifall  någon viss person här på bloggen skulle ta illa upp, så kommer jag inte give a shit. Bokstavligen!
Ifall någon har något problem med det här, så kan den person skita ner sig själv. För jag ville verkligen lätta på hjärtat, så snälla inga skit kommentarer, snälla? Det här är min blogg, jag skriver precis om vad jag vill, har du/ni någon problem med det well starta en egen blogg och strunta i min.


peace.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... du vill inte veta vad jag tänker.

2008-05-05 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0