jag är så stolt!

Rubriken säger sig allt!
jag har gjort klart min mänskliga rättigheter som handlar om att vara homosexuell i Iran, gissa vem som skrev 6 sidor ;), jo det är jag! Jag är så stolt över mig själv.
Jag är nästan klar med allting, ska bara renskriva engelska men det får jag göra imorgon under lektions tid, och ett matte prov på måndag. det är algebra och geometri del, klarar jag det så har jag klarat matte A. Det är verkligen bäst för mig att jag klarar det provet annars är jag körd i rumpan so bad.

En rolig bild, som jag hitta när jag googla på ordet "rolig bild", haha så fult!
klicka på bilden så blir den större, och då fattar ni varför den är så sjukt ful, men alltså ful som i roligt ful. Äsch skitsamma!



Puss på er sötisar!
Vi ses kanske senare om jag inte är död...
p.s jag har haft något rosa hela denna vecka, hihi. Greys ikväll don't miss it!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0