ITALIEN!

Hejsan!

image489Ja, om några timmar så händer det! :D Eller aa, klockan 03,00 så åker jag och ilkay till City för att hoppa på bussen till skavsta där vi tar flyget! Så några timmar är det kvar!



Igår så sov jag hos Bosse, och sen så var det bråttom till slussen idag på morgonen. Jag och de andra tjejerna skulle redigera filmen (mean girls) som blev hur jäkla bra som helst. Alltså jag kanske ska lägga ut den här i bloggen, men vi får se. Den är gryyyyym! Är riktigt nöjd med den! :)
och sen nu är jag hemma har packat ner lite kläder men det finns ju alltid något man glömmer bort så ska försöka göra så att det inte förekommer, det vill inte!

Om inte jag bloggar mer, så är det för att jag är för stressad eller så är jag hemma hos Serena.
Ni får hade bra, och ni får besöka bloggen igen på onsdag (vi kommer hem då) Så komme rjag berätta allt om resan, fullt med foton och jag ska försöka ta 'dagens outfit' bilder när jag är där! :)

PUSS på er och önska mig gärna en trevlig resa ;)

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: erna

TREVLIG RESA! VI SES OM NÅGRA TIMMAR PÅ TERMINALEN :D

2008-05-17 @ 21:11:00
URL: http://ernaerna.blogg.se
Postat av: beccs

du är en get. määh.

2008-05-18 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0