darlings

tjenare!

Vilken dag det har varit!
Egentligen inte så mycket speciellt men det har varit utmatande på något sätt.
Mitt nationella muntliga prov i engelska nja, det hade kunnat gå betydligt bättre än så. (jag fick vg+)
Gissa vad jag har gjort (förutom att vänta på att en sjuksyster ska ge mig en jäkla tid.) Jag träffade mamma i stan runt sex tiden och då var hon tydligen på shopping humör (tro mig det vill man inte missa!)
Jag fick då med mig hem en väska (love it, love it, love it) och acne jeans men de är inte hemma än utan de är hos skräddaren får dom på måndag, wuho!
Egentligen liknar de som mina andra acne jeans men de här är bara lite smalare nertill.
Sen fikade jag, mami och morfar och nu är vi hemma!
image455










Väskan ; mixage, 399 ;- men det är 30% rea på allt!
Fanns mycket fin fina saker (de säljer väskor och skor) men de skor jag ville ha fanns inte i min storlek hur vanligt är inte det?
Och ja, acne kom ifrån acne som ni får se på måndag! :)




Dagens outfit kommer med nästa inlägg! :)

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

anosha gumman du är såå söt hihi =)

2008-05-09 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0