"alltså gosh vilket väder"

Godmorgon på er!

Tro inte att jag vaknade nu nej. Jag vaknade runr 10 för att möta bosse för morgon promenix.
Igår som vanligt updt jag inte. Jag menar kolla ut, är det verkligen väder för att blogga? Nej tänkte väl det, haha.
Jag var med maria hela dagen ute i solen. Vi drog till stan för att sätta oss på ngn restaurang/utebar borta mot strandvägen. Det var så otroligt mysigt, solen värmde och vi käkade en riktigt god lunch.
Men mot kvällen åkte jag tillbaka hit till bosse för att kolla på film.

(dagens outfit för igår kommer när jag har kommit hem, det var gaanska naket så otroligt sköönt! sommaren är här?)

idag ska jag:
*morgon promenera
*städa hemma hos b. /vi är inte klara än.
(vi har verkligen messat upp stället)
*plugga matte
*sitta i solen så mycket som möjligt
*ut och käka med familjen, troligtvis.


P.s
11 12 13 14 15 16 17 18
nästa söndag så gäller det!

Hörs senare! UT I SOLEN MED ER!
pp.s Beccs vi hörs ikväll! dont forget to call! :)

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0