utgång

hej sötnosar!

Eftersom jag inte skrev igår så ska jag berätta lite smått varför jag var lite off. Vi tjejerna ifrån skolan plus beccs var i skärholmen för att spela in vår drama project. Det gick väldigt bra och det var sjukt kul, synd att Beccs hade tråkigt. Och juste, jag var så coolt klädd igår så 80's. Ska se ifall det blev en bra bild, lägger upp det då!
P.s köpte blå strumpbyxor igår ifrån h&m!

Och idag så har jag, Beccs och Bosse bastat, my god va skönt det var lite för varmt ibland men ändå! Senare så ska vi tjejer ut och äta för vi ska fira Hanna som fyller 17 år, fast egentligen på tisdag. Outfit bild som inte kommit upp på hundra år, kommer snart!

Ciao!
Var tvungen att avsluta inlägget med en bild på den här lilla skitungen som jag saknar så himla mycket! love you niocko!




KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: gullunge!

Hej nosh!
Är det släkting eller ? Skiiit sööt!

2008-04-03 @ 21:14:38
Postat av: nosh

hej du !
Det är min älsklings kusin! :)

2008-04-03 @ 21:32:46
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0