nämen ms fatty på dig!

Ja, gissa vem jag träffa på under min lilla hemfärd. Jo artist, eller är han rappare aa ja, jag vet inte riktigt. Men såg Million Stylez. Men men, inget speciellt hände, han hoppa bara av vid hökarängen. Finns det ens något att göra där?

Men men, idag i skolan så var det .. som, vanligt?
Jag upplevde idag i skolan, hur många det är som säger deras åsikter fastän man inte ens bett om det. Speciellt dumma och fan faktiskt elaka kommentarer. Ibland undrar jag, hur står ni ut med er själva? Alltså att orden bara spottas ut sådär .. Nej, vafan tänk före ni säger. Man kanske inte tänker på hur den andra personen kommer att ta din åsikt, men tänk först är det något DU skulle vilja höra? Nej, trodde inte det va ...


Enough klaga, ska gå och plugga. Och yes du läste rätt. Jag ska plugga! Precis så som jag gjorde igår, är så stolt att jag nu har på något sätt fått tillbaka min ork för att plugga.
P.s något som gjorde mig enormt glad var när jag såg mitt vg+/mvg prov. Fick de till italienska provet, och dessutom hade jag inte ens pluggat till det. Är jag inte skillad? Haha, driver.

Ciao / Nosh!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Alicia keys fan!

hej Nosh!
Jag känner inte dig, och vet inte ens vem du är, förutom det jag har läst på din blogg. Och jag kände också igen dig på Alicia Keys konserten. Såg dig tillsammans med en ljushårig kille. Tror att det är din beloved Bosse.
Ville bara säga att ni var riktigt söta tillsammans!
/ En aktiv läsare! Gillar din blogg!

2008-03-13 @ 18:28:27
Postat av: gästblogg!

Tjenare Nosh!
Jag har en liten fråga, skulle det inte vara kul ifall Bosse hade gästbloggat här?
Så hade vi som läsare kunnat se hur han är, du vet sådär som person. Snälla svara, jag har frågat miljontals gånger.
/ läsare!

2008-03-13 @ 19:07:52
Postat av: Nosh

Alicia Keys fan: Hejsan! Vilken liten värld vi lever i. Och min blogg är ju helt okänd. Skulle varit kul ifall du hade kommit fram och sagt det! :) och juste man tackar!

Gästblogg: Hej hej! Haha, jag har nu äntligen publicerat din kommentar och det enda jag har att säga är att min pojkvän vill fortfarande vara anonym. och att det är fortfarande min blogg, inte hans.
Ni får nöja er med det lilla jag skriver om honom. Haha vem vet kanske med tiden så försvinner hans blyghet så kommer han och publicerar något inlägg? ;D

Hade bäst / Nosh

2008-03-13 @ 19:18:30
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0