mormor

Hej på er!

Har inte haft någon tid att vara vid datan direkt idag. Först och främst så har jag matte prov imorgon, känner mig ganska säker för G, i know i know det är dåligt men vafan, tycker att det är så himla svårt så måste ju få något right?
Plus att mormor åker till Iran imorgon ( där mina föräldrar kommer ifrån ) Men aa så jag har fått vara med henne och så idag, umgåts lite!
Nej men jag ska ta och umgås vidare med dom!
P.s jag hoppas att ni inte missar Arsenal-Milan matchen nu?! TITTA TITTA TITTA NU!

Ciao, och troligtvis godnatt! Foton på kläderna kom ej upp idag men kommer imorgon, thats a promise! Hoppas jag inte glömmer det nu också .. / Nosh!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0