IKVÄLL!+ 11 månader!


ikväll blir det Alicia Keys konsert på hovet tillsammans med min älskling! Perfekt celebration för vår 11 månaders dag! Är så lyckligt lottad att vara med dig, och vara din. Älskar varje sekund att vara din tjej. Finns nog ingen som kan älska dig på det sätt jag gör just nu! Du är bäst, och det går inte att överdriva!
JAG ÄLSKAR DIG!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Sanna

Hej Nosh!
Grattis till din kille och dig.
Undrar bara varför du inte sätter upp foton på er? Det har ju snart gått ett år ..
Men men, hoppas ni får det trevlig på konserten, Hoppas också på att dte kommer foton ifrån den!

2008-03-08 @ 13:40:33
Postat av: nosh

Sanna: Hejdu!
för det första tack så mycket. För det andra, detta är MIN blogg, och jag vill inte att hans ansikte ska förekomma här. För han vill helst vara anonym, och det respekterar jag.
Och foton ifrån Alicia keys, HELL YEAH att det kommer! Hoppas jag inte glömmer kameran bara! :) trevlig helg / Nosh

2008-03-08 @ 13:47:11
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0