iform

image253 Yes, idag var det gym som gällde och my god va skönt det var! Med älskling som personlig tränare, vad mer kunde jag önska mig? Nej men riktigt skönt var det. Imorgon så ska jag skaffa mig ett gymkort så fort som möjligt, måste verkligen komma igång. Vet att läkarna säger att jag inte ska "Överanstränga" mig, och att jag inte ska "ta i" Men vet du vad? Jag behöver det, iaf lite?
Nej men först idag var det skola, det var ju som sagt skolstart efter en veckas sportlov. Lagom egentligen för snart är det påsklov och då är det Beccs som gäller! Wuho!
Men efter skolan så stack jag till stan för att käka med B, och lite shopping på köpet. Eftersom jag och älskling ska på Alicia Keys på lördag så köpte jag lite smått till det. Foton på min tunika/klänning  och mina coola silver/grå ballerina skor kommer imorgon! Nu ska jag hoppa in i duschen och bara avnjuta vattnet som flöder på, på min kropp. Haha. Fult det lät!

Godnatt på er sötnosar! / Från en riktigt grym Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

weee, en till som blivit duktig! PUSS

2008-03-04 @ 20:26:42
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0