coop och nyttigt!

Hej på er.

Det blir visst ingen solna hall ikväll för oss. Stackars Nosh har skadat ryggen, jaa tyck synd om mig!
Och nu blir det istället att vi ska bege oss ner till coop för att handla saker till salladen vi ska göra som kommer att ha en massa feta ost, parma skinka och en massa grönsaker till. Yes väldigt nyttigt ifall jag får säga det! ;)
Sen blir det film och mys, för jag har verkligen ingen ork, har världens ryggverk, eller det har lagt sig nu, men det var hemskt för inte någon timme sen.

Btw jag har köpt skit coola brillor. Kommer bild på de sen.
GLAD PÅSK PÅ ER! / Nosh och Beccs!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: jooy

jag saknar er

2008-03-22 @ 22:05:32
Postat av: Nosh

ÄLSKADE, VI saknar dig!! Kom?

2008-03-23 @ 17:59:48
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0