bloggpartner

what a morning!

Jag är helt slut, fastän jag inte gjort något speciellt. Är nog bara lite arg fortfarande efter att jag har jobbat hos Maxi så har de fortfarande ej skickat min lön. FY skäms på Maxi! Men men.. Skulle ringa imorgon eftermiddag, bäst för dom då att de skickar min lön. Jag har inte slitit som en gris för ingenting!

Men men, min helg och mitt sportlov har varit lugnt, skönt och helt OK. Har varit skönt att bara göra ingenting? Men men, har varit med pojkvän, vänner och familj precis som jag ville! Synd att jag fortfarande ej har hunnit plugga så mycket som jag ville .. ;/ . Men ska ta igen!

Igår så hade jag och älskling OC maraton. Det började med att vi lagade en god mat och efter det så fick jag (som vanligt) ryck om att laga kladdkaka, och han tror att jag är en riktig failure, men nej nej. En smaskig och god kladdkaka blev det tillsammans med glass!
Nej men riktigt mysigt blev det. Bosse som aldrig har följt OC förr, är helt fast för det nu. Told you so!

och juste, en liten grej jag mååste berätta. Det är att jag drömde om att jag och B gjorde en blogg tillsammans. Alltså den var så himla bra. B älskar att klaga, klaga och klaga. Och mest av allt att göra narr av andra personer, men han skojar ju bara. Men nej den var så himla skön och den hade verkligen ALLT i den.
Vem vet, jag kanske kan övertyga honom till att bli bloggpartner med mig! Haha. You guys would sure like it!
Ni kanske kan övertyga honom att göra det? ;)

Ciao / Nosh, hörs senare!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

dostet daram sethareh, vase hamishe !

2008-03-02 @ 15:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0