A to the licia!

Hejsan på söta läsare!

Jag håller nu på med Youtube.com har finally blivit "member" Haha. På tiden vafan. Och nu håller jag på med att ladda upp alla de här videorna ifrån Alicia Keys konserten. Kollar på de nu, guuud va kul det var!
Men det kommer upp snart, hoppas jag! Det är lite segt men ändå .. ;D
Istället så lägger jag upp outfit bild på vad jag hade på mig på konserten!

image263♥Klänning dequest, urban St
♥Armband, h&m
♥Väska, divided
♥Nagellack, depend
♥Strumpbyxor, divided (det var de här strumpisarna jag snacka om!)
♥Syns inte på fotot, men
ballerina skorna (grå/silvriga)
♥Örhängen, men syns inte heller så bra. divided






I'll be back soon, ska som sagt ladda upp på youtube, så ni kan se! :) Men det blev inte så bra nu när jag ser de efter hand... haha skriker ju fan för mycket! Haha och det är jätte skakigt.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: BECCS

DU ÄR FIN !!

2008-03-10 @ 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0