jobbi jobbigt

Hej alla glada och även ni som är något annat!

Idag klockan 07,45 då låg ni alla säkert och rullade runt i en varm och gosig säng medans jag var tvungen att gå upp för att åka till sjukhuset.
Det var verkligen hur jobbigt som helst att gå upp vid den tiden, trodde att jag skulle ramla ihop!

När jag väl kom till sjukhuset så var det som vanligt en massa tester som gällde, och jag hann aldrig käka frukost så jo jag var stendöd! Åh  vet ni vad jag absolut hatar?!
Jo när läkaren eller ja vad som helst tappar bort dina testresultat så de ber dig att göra om de, eller något sånt skit.
Nu måste jag tydligen gå igenom all skit jag har gjort sen maj för att de hittar inte den journalen.
Vad fan, det är inte mitt fel?! Varför ska jag då få lida och gå igenom sånt igen? Men men, får väl bara bita ihop.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0