nu blev det visst 14!

Solen är uppe idag med, men inte lika starkt fast värmen är som vanligt.
Idag fyller Prinsen och jag 14 månader, hihi. jag älskar dig hjärtat!
Jag ska vara ärlig och säga att jag inte har något vettigt att skriva det enda jag ville säga var att jag längtar tills onsdag för då äntligen börjar mitt sommarlov!
Och juste ett tips till er, kolla tecknad filmen "det levande slottet" den är helt underbar, finns nog ingen tecknad film som kan vara sådär varm! så check it out.



Puss på er , och ut och käka glass med er! :)
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Sex4life

Hejsan!!! Missa inte våran tävling på bloggen! Priset är två självlysande sextärningar! :)

2008-06-08 @ 20:10:37
URL: http://sex4life.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0