när bosse var

i madrid så fick han med sig hem det här till mig! och min prins känner mig så himla bra att han köpte saker so mjag ville ha, med rätt färg!

1.klänning ifrån intimissimi (kommer ni ihåg tjejer?) /för er som inte vet, den där affären fanns det massvis av i Italien!
2.sjal, Zara
3.shorts, Zara

tack älskling, och sjalen är så underbar med dess färg ... limegrön! beccs remember? ;)
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

jag hoppas den limegröna perioden är gone forever. Söta kläder though!

2008-06-06 @ 12:19:59
Postat av: nosh

haha, den är det, men just den sjalen är så himla fin! :)

2008-06-06 @ 12:28:31
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0