men beccs då

Älskade Beccs, just pga dig skulle jag inte heller kunna åka.
Det vet du väl, jag behöver inte ens förklara för att du vet hur mycket du betyder för mig, eller har jag fel?
Sötaste och bästa beccs, du vet att du är min syster även ifall vi inte kommer ifrån samma förälder, you know that!







Jag älskar dig grovt mycket min stjärna, min enda setareh!
vi två igenom precis allting.
Jag ska hålla i din hand och pressa precis så som du håller om min hand. Tillsammans hand i hand så ska vi kunna gå igenom eld och vatten.
Du är bäst!




KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

DOSTET DARAM SETHAREH, VASE HAMISHE <3

2008-06-14 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0