en seg morgon

hejsvejs läsare!

Jag är riktigt seg idag, som ni nog vet så har jag varit sjuk ett bra tag, och näsan är fortfarande jobbig mot mig. När fan ska jag ta och bli frisk, och frisk på riktigt! Äehj!
Men men, jag ska säga till er att det blev minsann ingen sagan om ringen igår, men det blir det däremot ikväll! Men runt sju - åtta tiden ska älskling spela korpen så ska nig dra och titta på det!
Måste ta och köpa grädde och jordgubbar, ni som har ätit de två delikateserna tillsammans vet hur gott det är. Ni som inte har ätit det än, ut och köp jordubbar och grädde nu!

Men nu ska jag prata vidare med Beccs och spela Mario galaxy- wii!! Love that game! p.s Bosse jag har kommit grymt långt nu, du borde vara fett stolt över mig!

/N

psst.. ge mig den där tårtan nu!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!



Nu är tävlingen på min sida www.jessi.se avslutad men tyvärr vann du inte denna gång.

Jag tackar dig för att du var med och deltog och önskar dig även lycka till i fortsättningen :)



Kram

Jessica Anshagen

www.jessi.se

2008-06-16 @ 20:20:38
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0