drömmen blev en mardröm

Hej på er!

Ni var visst nyfikna på vad mitt svar blev, men jag ska då säga till er att även ifall jag skulle gått så hade jag gått utan mitt hjärta. Mitt hjärta är här, och speciellt en viss person har den jag kunde inte bara åka, lämna honom.
En dröm som jag hade nu om Usa, kan jag förhoppningsvis uppleva om något år. Min dröm till att åka blev nu med tiden en mardröm, ett mörker.

Hade jag åkt, så hade det gjort så oändligt ont och jag hade noh haft svårt att kunna hantera den smärtan. Just nu har jag en annan dröm, och den är att vara med bosse, min soulmate, mitt hjärta, min prins, min pojkvän och även min bästavän. Hur ska man då kunna åka ifall jag lever i en dröm när jag är tillsammans med honom. Varje dag med honom känns som en dröm.

Så mitt svar kära läsare var ett stort nej.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

MEN JAG DÅ?!?!??!

2008-06-14 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0