äntligen

ja, äntligen! Min prins kom hem igår natt.

Men men, ikväll så kommer Björn hem så honom ska vi åka och hämta ifrån Arlanda efter det blir det något stopp och käka någonstans, vart vet jag inte!
Ni ska veta att jag är på pyssel humör, alltså inte att jag ska göra något utan mer att någon ska pyssla om mig, känner mig så himla hängig.

Som ni inte vet för jag ville veta först vad läkarna sa så tacka jag ja till slut till USA, fast med min otur så fick  jag inte min läkares tillstånd att få åka. Dels för att jag är mitt i en viktig utredning om det här med allergin för fortfarande vet vi inte varför jag blev som jag blev. Ni kommer väl ihåg när jag hade fått hemska bölder över hela kroppen? Well det utreder dom, så efter december får jag, och det är ju försent. Så hejdå usa då.
Därför har jag inte heller varit på humör för att dela med mig här på bloggen men ska ta mig tillbaka hit ju :)

Puss
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

otur ? ;)

2008-06-29 @ 11:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0