ångest

Egentligen är inte detta något inlägg som ni kommer att tycka är så kul, men som jag har sgat hundratals gånger så är det min blogg, och jag har den för att kunna lätta på hjärtat då och då.
Som de flesta av er vet så ska jag kanske, har fortfarande inte bestämt mig än åka och plugga i ett år i Usa, och jag skulle i sånna fall åkt nu den 15 augusti.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Att få tillfället att bo i usa och studera där i ett år är något jag har väntat på enda sen jag fick reda på att något sånt är möjligt. Det har varit en dröm sen jag gick i 5:an - 6:an.
Nu när jag väl har fått den möjligheten så vet jag inte vad jag vill. Att åka är inte bara att åka, jag lämnar då ett helt liv här genom att åka.

Att åka och att bestämma att jag ska åka känns inte riktigt som att jag har den rätten att ta ett sånt beslut, alla de andra människorna som spelar så stor roll i mitt liv, what about them?
Är det meningen att jag ska strunta i vad dom tycker och bara åka? Är det ens rätt att göra så, jag tror inte det. Eller?

Fan, förstår ni nu vilken jäkla ångest jag har?Jag har verkligen ingen som helst aning om vad jag ska göra, och mitt beslut ska vara meddelat senast imorgon klockan 13,00.
Kan inte någon bara ta detta beslut åt mig, jag lovar jag har inget emot...

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Jessica Anshagen

verkar vara rätt många just nu som är sjuka :(



Jag lät betydligt sämre för några dagar sedan men har varit hemma från jobbet så låter lite bättre nu iaf.



Hoppas du kryar på dig.

2008-06-12 @ 23:36:46
URL: http://www.jessi.se
Postat av: jooy

det är din DRÖM och din framtid. tänk på dig själv och ingen annan.

2008-06-13 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0