tacos!

Hej på er alla där inne som sitter vid datan!

Min dag har inte varit så händelserik, då jag vaknade klockan 13.30. Eller jag vaknade runt 11, när jag väckte beccs för att jag skulle berätta min hemska dröm för henne. Ni som känner mig vet att mina drömmar känns så himla äkta, aa iaf för mig är det så. Så det blev lite tårar och sånt men det gick över.
Men men, sen så stack jag och B för att träffa på Mormor Anna (Bosses mormor). Ni anar inte hur mycket jag adore gamla människor. Tycker dom är så supersöta!
Kommer ihåg när jag alltid blev mobbad för det när jag var en liten skitunge "Åh Anosha är kär i en gamling, euw" haha, ni vet ju hur småkids kan vara?
Nej ikväll blir det tacos, känns som om det var evighetersen, men sist var väl ändå när B fyllde år, shit och det var i februari. Gud va jag ska käka ikväll bara för att! Men första stopp blir coop forum med b och mami för att handla stuff. Så nej till droger och ja till tacos blir det!


/Dagens outfit kommer i ett inlägg senare ikväll, för kameran hängde sig få se om den är ok sen när jag ha kommit hem. Alltså ifall jag inte sover hemma hos b då)


Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0