josefina

Hej på er.

Idag var jag och mami på Josefina, som jag berättat innan så tycker jag att Josefina är underbart. Men lite missar har den, och det är att den är tyvärr så känd idag och att det alltid är fullt nu för tiden. Förra året var det inte så, men still we love it.
Måste rekomendera att inte endast baren är hur nice som helst utan köket också, sjukt gott. Hade på mig mina nya skor, och mina nya shorts ifrån Abercrombie & Fitch, så himla fint fint! Bilder kommer imorgon, och btw så är jag ledig imorgon, yes! Istället får jag jobba mån, tis, ons och tors. Men det gör inget, för min flicka Beccs kommer på torsdag!
Och min älskling Bosse kommer hem på fredag. Göteborg blir det också med mina två favorit personer, undrbart! Let the sommarlove begin for real. haha
Bara för det så får ni lyssna på den här ursköna låten "Just dance"- Lady GaGa
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Sarah

Många som skriver om den här tjejen på deras bloggar :p. Har redan under dessa 5 minuter hittat 3 bloggar med hennes låt inlagd.

Men visst den äger och är en riktig bra låt, så varför inte? :)



Kram, /S

2008-07-28 @ 21:16:16
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jo love it! :) Alltid när jag är på dålgit humör brukar jag lyssna på den och wow vilken låt :D!



Kram, /S

2008-07-29 @ 13:20:54
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0