dataingenjören Nosha

Goddagens!!

Jag är så duktig när det gäller datorer, ibland! Men nej jag måste säga er att jag har "lurat" datan att jag har en skiva i medans det inte finns någon. Så cool jag är. Jag ska installera The sims 2 university utan at ens äga det spelet. lalala!
Men vet ni vad? nu blev det lite snopet, jag har orginal spelet hemma hos bosse, F A N ! Så nu mååste jag sticka dit för att hämta den, åhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!! jag har ingen ork eller lust att cykla dit, bosse hämta stick hem och hämta den? Pliiiiiiiisssssssssss...
Ajja jag får nog åka dit? ..

P.s fast sådär ser jag då inte ut. Är ju en snygging jag! hihi

Ska jobba imorgon, så vi hörs imorgon efter det. / Nosha
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0