ta mig hem?

Alltså vafan, det räcker nu.
jag vill inte sakna dig, vill inte längta efter dig för det gör då så himla ont. känner att jag vill ha dig hos mig, eller att jag är hos dig. Gosh har aldrig insett hur mycket du verkligen betyder föräns nu? att vara borta ifrån dig gör mig så himla galen, vill bara att du ska komma och ta mig hem.
hem och mysa, bara vara sådär tätt intill varandra, snälla ska vi? I miss you so so so so so much, det går inte att beskriva min längtan och saknad. Fan! 
i miss you pumpkin! Thank god att vi ses snart skulle aldrig klarat mig då.

hejsan!
idag så ska vi först gå och kolla ålle ( Joys bror ) spela fotboll sen efter blir det väla.
Jag KANKSKE åker hem lite tidigare jag vet inget än, men känns inte direkt lönt att vara här när alla dessa ska till skolan och jag ska bara stanna hemma. tjänar ju inget på det. Men men, bloggar kanske lite senare vet dock inte om vad vi ska göra ikväll mys kväll säker för som sagt man vet aldrig när jag drar. haha

Ciao/Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0