Stress?

hejsan!
Jag har tänkt på en sak, det är att jag är skit dålig på att blogga under helger, det blir bara så att jag ej pallar. Haha, alltså det jag menar är att jag brukar oftast vara död och typ göra inget på dagarna så varför bloggar jag inte då? Ajja, ibland förstår jag mig inte på mig själv! Haha.
Nej nu ska jag bara sätta på mascara och sen springa till bussen som kommer att ta mig till B :) . Wuho han är hemma!
en annan sak också det är att jag har blivit så duktig att jag har börjat plugga mer och gör läxor och sånt. Jag har blivit så himla seg pga av personliga skäl så jag har absoult inte orkat plugga eller ens öppna böckerna för att plugga. Men men, nu ska det ändras som sagt, nyårs löftet!

Hoppas i har haft en bra helg, Puss på er!
Ciao/Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0