skola

hej på er sötisar!
Yes, första inlägget ever jag har gjort och jag är i skolan, haha. Men men satt
här och tittade på alla fina smycken som "One of a kind" har. De hittar du på Kyssjohanna.se Men alltså till alla hjärtans dag så är det, de jag vill ha. Alltså armband eller något gulligt halsband. So you know guys ;) Haha.

Men nej nu ska jag kila vidare och leta efter de andra.
P.s feeett seg dag idag, jag som trodde att vi skulle sluta 14,00 slutar 15,25. Inte alls bra! En annan liten sak är att jag ska skaffa kpntokort idag, gaah äntligen! Hoppas de bara kommer att finnas några cash på kortet för vad är meningen? haha

Ciao/Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beatrice

vad har du för sjukdom? (läste inlägget du skrev lite längre ner)

2008-01-29 @ 13:34:28
Postat av: Nosh

hej beatrice!
Vi vet inte vad den andra är än, och jag vill inte säga vad de misstänker för som sagt det är endast misstankar.
Men jag har anemi, och det är järn- och blodbrist. Man kan tappa hår, och bli svag i kroppen om man inte får vissa mediciner och sådant.
Kram / Nosha!

2008-01-29 @ 16:24:31
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0