promenix

Haaaaaaaj!

Efter en konstig dag så finns det nog endast två saker som kan förbättra saker och ting.
♦ Naturgodis
♦ Promenad med älskling
Men det är ju inte alla som har någon älskling, men man har nog säkert en mp3, eller musik överhuvudtaget det sviker en aldrig. Så ta med dig mp3:en ut och ta dig en rejäl och skön promenix.
Men men, han kommer väl snart så det ska bli skönt och komma ut.

Nu med min anemi som har blivit värre så rekomenderas det att jag ska röra på mig så mycket som möjligt och att det inte blir överdrivet med det. Och ingen dans blir det denna termin för mig, det är ett big no no ifrån läkarens synpunkt ... Tyvärr! Så en timmes promenad should do me good. Hoppas jag inte blir värre än vad jag håller på att bli, usch ... Jag hoppas att alla människor i hela världen blir friska likaså jag.

Puss / N.

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0