OC

tudelo!

Jag kom nyligen hem ifrån att varit och fikat med nattow, på mitt snart blivande jobb? Nej men Cafe Momo i haninge centrum. Har nämligen sökt jobb där, dvs idag. Haha, så vi får väl hålla tummarna på att dom ringer och erbjuder mig ett jobb, im so in need of a job! Ge mig ett jobb, men vi får väl bara vänta och se.
Men, back to the main point och det är OC. I miss it so much, ska nog ta och kolla på allt från början, hm? Eller, vi får se. Haha, men men min favorit sen är nog den här, precis när Ryan har hunnit exakt till tolvslagt och kysser sin prinssesa Marissa.

Så enjoy!


R: I love you
M: What?
R: I love you
M: Thank you

AW!
Ciao/ N
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Josefine

älska oc

2008-01-25 @ 18:05:49
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0