Hoppas ...

Hej på er!

Jag vet inte riktigt ifall det var rätt att skriva så som jag gjorde igår, men man kan ju alltid hoppas på att folk inte tar det som ett "Snälla, tyck synd om mig" för det är inte min mening. Jag ville bara att folk i min omgivning skulle förstå. Och ni som läser, att jag inte "döljer" och så, alltså att jag är ärlig mot er, det är mitt enda syfte..

Idag, jag ska städa lite, och sen ska jag försöka plugga på daoismen, men jag fattar fortfarande inte varför för det är inte grekisk mytologi utan kinesisk, men men. Man gör väl det de säger att man ska göra? :) .
Men men, sen får vi väl se ifall jag hittar på något med B, eller så försöker jag bara vila ut. Skola imorgon som sagt.
Lycka till med tentan älskling! :) Love you!

Ciao sålänge då / Noooosha!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0