fynd fynd fynd!

hajsan! haha, körde lite skåne accent i det hela.

nej de senaste dagarna ska kortfatta de, så ni vet vad jag hittar på här nere :) .

1 januari :

Japps, då var det Beccs födelsedag, och det skulle firas fastän min värsta och faktiskt första baksmälla. usch usch usch! Hade ont i huvudet och hela kroppen, lite för mycket blev det som sagt! Nej men, runt 19.00 tiden så kom vi äntligen ut, och var lite halvt klara, men nej det tog oss också ett tag för att hitta någonstans att äta. till slut så stack vi till samma ställe som vi åt när jag kom hit första dagen.
fast idag så körde jag och Beccs på verkligen STORT. haha vi beställde mat för typ tre pers? Nej men förrätt, och två huvudmenyer och såklart dessert, fråga mig hur mätt jag blev? Jo jag dog och det menar jag.
Men ändå var jag så himla envis för vi skulle åka till mezo efteråt också för att fika.
mezo är ett fikställe som är öppet tills 01.00. mysigt och det ända som är typ öppet tills dess? haha.
nej men det slutade med att vi hade missat sista bussen och fick åka taxi hem istället.

2 januari :

idag skulle vi jobba och Beccs alarm slog tyvärr klockan 05.15. usch usch!!!!! Låt mig sova tänkte jag för jag hade ej fått sova något dagen innan för jag somnade runt 03.30. blää kunde inte sova på hennes bomul kudde som hon har gett mig, sover endast på dun, men jag tog ej med min, men men ... haha .
vi jobbade på maxi inventering. Beccs, Elmisen och Jojisen. haha, har kommit på en massa smeknamn till ala dessa.
det var kul men slitsamt, runt 12.00 så kom vi äntligen hem. B och jag åt frukost och det slutade med att jag bara var tvungen att sova. Klockan 15.00 så vaknade vi för att åka in till stan och shoppa.
Och guess what? Japps Nosha mellan alla rea varor hittar ALLTID något. haha.
Bilder på det kommer däremot senare. Nej men vi käkade på älsklings smack, Gaah! och sen blev det öliten fika på waynes. runt 22.00 så åkte vi hem.
FIlm på och sen plötsligt skulle vi äta? sluta med frukost klockan 03.00 och jag gråta till Cinderellaman klockan 04.30. Zzznark efter det!

3 januari:

Och japps idag så ska vi ut till landet, haha första gången för min del. Beccs pappa och dom ska fira henne, så tårta tårta!! Sen sover vi där. bloggar kanske därifrån, vi får se! På landet vet dom tyvärr inte vad Ben&Jerrys är, :/ vad ska man göra? Blää på det gånger tuusen!!
men först ska vi till stan för att köpa in über söta kjol! ifrån Carlings, och yes ifall dom ej lagt ut den och den har blivit såld så ska jag lägga ut bild på den här, hihi. Håll tummarna för mig?

Ciao/Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0