fotboll!

Halloj!

Ja, nu är vi hemma, men det har vi varit nu i några timmar. Ålle och dom vann inte hela skiten men de kom iaf tvåa, inte dåligt men man hoppades ju på mer. När gör man inte det?
under matchen så satt en äckligt jobbig snubbe som hejjade för påarp ( Ålle spelar för högaborg ) Och han satt där och skrek en massa om hur dåliga dom var och att Ålle skulle bli ut visad och bla bla bla.
Till slut så får jag nog och vänder mig om och skriker som jäkla dåre "Din jävla idiot, nu håller du käften det räcker! Fattar du det? Annars slår jag dig fan på käften!" DÅ blev han tyst och sa inget förutom ett "dom är dåliga förlorare" ville verkligen slå sönder honom.
gosh! Alltså måste erkänna en sak, har blivit jätte aggresiv jag själv jätte mycket de senaste dagarna och jag vet inte varför ;O .
Nej nu ska jag sluta skriva och snart blir det käk och efter det blir det victoria secrets show ;) . Det missar man inte, inte för att jag kollar på modellerna utan jag suktar efter själva underkläderna give me ,give me !!!

Ciao/Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: riväsh

haha...victoria secret årets höjdpunkt!

btw: högaborg är inte det Henke larssons moderklubb?!?!

2008-01-07 @ 02:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0