fiesta!

godkväll? haha.

japps, igår var det landet och idag är det "city" fast i helsingborg då :) .
det blev visst inget bloggande därifrån, men lite nu blir det istället. Ja, men igår så stack jag till Carlings först och ja minsann så hade dom kvar min fina kjol, som jag nu ska ha på mig till ikväll!
Och efter det blev det direkt till landet. Beccs pappa har världens sötaste hus. så himla adorable. Huset var precis i rätt längd till mig. Jag doooog på riktigt så himla sött var det!! har redan bestämt mig för att jag ska bo där när jag ska få mina 5 bebbisar! Gaah, så himla mysigt ställe!

idag så vaknade vi klockan två, och nej inte fick jag sova. beccs och jag sov skavföttes, och nej det var inte kul. Var en superduper söt vän och väckte inte den grisen. Så jag var uppe till , jaa hela kvällen?
Nej, men var hur seg som helst.
Blev frukost på Sandys och sen in i duschen för att käka middag med Beccs och hennes familj.
Och nu ska vi kolla vart vi kommer in ;P .

Ciao/Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0