Cocoo.se!

Hello, again!

Finns det något bättre än Cocoo.se ? Alltså deras nya smycken dödar!! Det bästa med sidan är att det budget pris, plus att det finns för ja precis vem som helst! De senaste nytt som jag såg är ju självklart peace-armbandet som jag bloggade om förra veckan tror jag? Men nu har det kommit in nya finfina saker, to die for :D haha. Jag har aldrig direkt satsat på armband eller så, men vårens och förhoppningsvis sommarens nya "thing" för mig blir armband och halsband i massvis! Men jag hitta det här armbandet och halsbandet på som sagt Cocoo.se och däremot armbandet, det är senaste nytt. Jag vet inte riktigt hur mycket de kostar, men halsbandet ligger mellan 165-295;-  men exakt pris för både två kommer snart! Och armbandet ligger mellan 145-195:- Så det är ju inte direkt dyrt, endast VÄRT det! Så kolla in denna sidan som man kan hitta som sagt ALLT, och med allt menar jag allt i smycken ;) . Så check it out! Och nu ska jag gå och decka i sängen! Godnatt på er/ N!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0